LMP: Kizárt, hogy a Fidesszel közösen indítsunk főpolgármester-jelöltet
Tarlós István volt főpolgármester hallott egy pletykát, erre reagált a párt.
Tarlós István volt főpolgármester hallott egy pletykát, erre reagált a párt.
Nagy Bálint szerint egyébként nincs baj, aki szeretné március 1-je után használni a HÉV-et, az tud vásárolni országbérletet vagy vármegyebérletet.
Vitézy Dávid szétszálazta, hogyan működött eddig a fővárosi és az agglomerációs közlekedést összekötő bonyolult megállapodás.
A helyi járatok adatai csak ott működnek, ahol van a buszokon műholdas nyomkövető.
Lázár János építésügyi miniszter felelősségét hangoztatja a volt államtitkár a bérlettel kapcsolatos újabb fordulat után.
A volt közlekedési államtitkár azt javasolja Karácsony Gergelynek és Lázár Jánosnak, hogy üzengetés helyett zárkózzanak be egy szobába, és addig ne jöjjenek ki, ameddig meg nem tudnak egymással állapodni.
A szakember ismét hosszasan kritizálta Lázár János minisztert.
"Vitézy Dávid kétségtelenül egy kiváló szakember. Ráadásul gondolatai vannak Budapestről. Ezek a gondolatok jelentős részt egybevágnak azzal, amit az LMP gondol a városról." Az LMP társelnökének válasza Tóta W. Árpád Budapest ostroma című véleménycikkére.
A közlekedési szakember nem sok esélyt lát arra, hogy megváltozik a kormány autókat preferáló politikája.
Vitézy Dávidra a főpolgármester-jelöltség túl nagy kabát volna, azonban a helyettesi pozíció mintha a bőre lenne. Komoly emberhez amúgy sem méltó az LMP jelöltjének lenni, írja szerzőnk. Vélemény.
Skóciában meglépték, ami nálunk is jó megoldás lenne – mondja.
A volt közlekedési államtitkár örömmel fogadta, hogy Skóciában hétfőtől általános érvénnyel betiltják a járdán és gyaloglásra szolgáló közterületeken való parkolást.
A volt közlekedési államtitkár azonban még se igent, se nemet nem mondott az LMP-nek.
Ungár Péter elismerte, hogy tárgyalnak Vitézyvel, akit nagyon értelmes embernek tart.
A MÁV szerint ugyanakkor nem ez történt.
Az LMP még tárgyal a kérdésről, azonban Vitézy nem akar jelölt lenni.
A javaslat miniszteri hatáskörbe vonná gyakorlatilag az összes európai uniós forrásból megvalósuló városi, települési szintű beruházást, és csak politikai alkuk révén, a mindenkori miniszter jóindulatából kaphatná vissza egy város megválasztott vezetése a saját fejlesztési feladatainak irányítását – hangsúlyozza Vitézy.
Ezt még Vitézy Dávid sem hinné el, ha nem a saját szemével olvasná a MÁV-közleményt.
Vitézy Dávid csak reméli, hogy a helyi arborétum vezetősége meggondolja magát, szerinte rövidlátó döntésnek tűnik a kisvasút kiebrudalása.
A szakszervezet szerint nagyjából ezer sofőr hiányzik a Volánbusznál. A cég szerint nem ekkora a hiány.